Wednesday 20 July 2011

मलाई मिसले १२ बर्षको उमेरमा चिक्न सिकाउनु भयो

धेरै बर्ष अगाडिको (२०३१ साल) कुरो हो  | त्यो बेलामा नेपालमा रास्ट्रीय बिकास सेवा (रा वी से ) कार्यक्रम अन्तर्गत त्रिभुवन विश्व विध्यालयमा एम अध्यनरत बिद्यार्थी हरुले एक बर्ष गाउको स्कूलहरु मा पढाउनु पर्थ्यो | त्यसै कार्यक्रम बाट हाम्रो लम्जुंग को स्कूलमा (स्कूलको नाम दियो भने त्यो समयमा पढाउने मीसको नाम खुल्ने डर भएकोले स्कूलको नाम भन्न असमर्थ छु ) पनि पढाउन एक जना मीस आउनुभएको थियो | हाम्रो घर स्कूलको नजिकै भएको पहिले पनि एक जना रा वी से शिक्षिका  बसिसक्नु भएकोले नया आएको मीस पनि हाम्रो घरको धन्सारमा नै बस्ने हुनुभयो | त्यो बेलामा कक्ष्यामा पढ्थे | गाउको बिद्यार्थी अंग्रेजी कम्जोर हुने नै भयो | मेरो बाबा सानैमा मर्नुभएकोले टुहुरो ले अन्त गएर ट्युसन पढ्ने त्यस्तो अवस्ता पनि थिएनत्यसैले मीसले मलाई अंग्रेजीको ट्युसन पढाइदिने बिचारले मेरो आमा लाइ भन्नु भयो रामुको अंग्रेजी कम्जोर यसलाई बिहान बेलुका अंग्रेजीको ट्युसन पढाइ दिन्छु (हुन वहा भूगोल शिक्षिका हुनुहुन्थ्यो )  | मेरो आमाबाट ट्युसनको पैसाको आसा भन्दा पनि वाहाको कपडा धोइदिने पकाएको भाडा पखाल्ने आसा गर्नुभएको रहेछ  | आमाले पैसा दिन नपर्ने भए हुन्छ  काम गर्दिन्छु भन्नुभयो | त्यसैले मलाई वहाले बिहान बेलुका पढाउँन थाल्नु भयो |

एक दिन  पढ्दा माघ को राति बजेको हुदो हो  (गाउमा बिजुली नभएकोले राति बजे मध्ये रात जस्तै हुन्छझरी परिरहेको थियो | मीसले झरी परिरहेको किन घरमा जान्छौ   यहि धन्सारमा नै सुतेपनि भैहाल्छा भन्नुभयो | यो जाडोमा के वोड़ने नी मीस भनेर सोध्दा वाहाले संग स्लीपिंग ब्याग  त्यही वोडेर सुत्न भैहाल्छ  भन्नुभयो | मत कहिलेपनि स्लीपिंग ब्याग नदेखेको मान्छे स्लीपिंग ब्याग कस्तो हुने रैछ भनेर देख्ने लोभले हुन्छ  भनिदिए | त्यसपछि वाहाले स्लीपिंग ब्याग मलाई दिएर पढेको गुन्द्रीमा सुत्न भन्नु भयो | पहिलो पटक   स्लीपिंग ब्याग मा पस्दा थैलो भित्र पसेजस्तो लाग्यो | तर न्यानो भने घरको सिरक भन्दा पनि बढी लग्यो | मीसले धन्सार्को झ्यालबाट मेरो आमालाई बोलाएर पानि परि राको रामु यहि सुत्छ  है भन्नु भयो | आमाले पनि नाई भन्ने कुरो भएन | मीस ले लाल्टिन निभाउनु भयो सुतियो |

मध्ये रात तिर पिसाब लाग्यो उठ्दा मीस निदाउनु भएको रहेनछ कि के हो वाहाले सोध्नु भयो पिसाब्लाग्यो कि के हो पनि पिसाब फेर्न जान्छु हिड भनेर टर्च लाएट बाल्नु भयो | बाहिर गएर पिसाब फेरेर आएपछि भन्नुभयो तल गुन्द्रीमा डर लागे यहि खाटमा आएर सुत | मैले डर लाछैन भनेपछि  हुन्छ सुत भन्नु भएर वाहा  खाटमा जानु भयोतर त्यसपछि वाहा नै तल सुतेको गुन्द्रीमा आएर मसंग टासिएर सुत्न थाल्नु भयो | मत के गरौ के गरौ भए | मीस्लाई केहि भन्ने कुरो पनि भएन | त्यसपछि वाहाले स्लीपिंग ब्याग को चेन खोलेर मेरो गुला तिरपो हात ल्याउन थाल्नु भयो | मेरो जिउ सिरिङ्ग हुन थाल्यो तर यन्त्र जस्तै मीसले जे गरेपनि केहि भन्न नसक्ने स्थितिमा थिए | मीसले मेरो लाडो चलाउन थाल्नु भयो | मैले अहिले सम्म छोलेको पनि थिएन त्यसैले लाडोको छाला पनि फर्केको थिएन | तर चलाउदा लाडो सन्कन  थाल्योमीसले मेरो हात वाहाको दुधमा लगेर च्याप्प पार्न लगाउनु भयो | मैले दुध समात्दा वाहा सी..  सी ... ...... गर्न थाल्नु भयो | त्यस राति त्यतिकै मा आब सुत भन्नु भयो आफु पनि खाट  मा जानु भयो |


भोलि  बेलुका देखि मीस ले आमा संग भनेर वाहाको कोठामा नै पढेपछि सुत्न स्वीकृति लिनुभयो | १२ बर्षको केटो कसैले संका गर्ने पनि भएन | त्यहीमाथि गाउ घरमा ति कुरा हरू सामान्यनै हुन्थ्यो | सहरको जस्तो आइमाई संग कोठामा सुतदामा चिकिहाल्छ  भन्न पनि थिएन |

भोलि पल्ट बाट मीसले मलाई खाटमा सगै सुतौन थाल्नु भयो | वाहाले तेल लगाएर मेरो लाड़ोको छाला फर्काइ दिनुभयो | वाह दुध चुस्न लगाएर पल्टिनु भयो पनि वहाको दुध चुस्न थाले | वहाले एक हातले दुध समात्न भन्नु भयो मैले त्यो पनि गरे | मीस सी.. सी.. सी.. सी.. गर्न थाल्नु भयो उठ्नु भयो मेरो भर्खरै छाला फर्काएको लाडो चलाउन थाल्नु भयो | लाडो को छाला तल माथि गरेर छोलन थाले पछी मलाई भित्रै काउकुती लाग्न थाल्यो   एकछिन पछी जिउ सिरिङ्ग हुने गरि सेतो पदार्थ निस्क्यो | झसङ्ग भए तर त्यो नै रहेछ जिन्दगि को पहिलो फुसी झराइ | त्यो पनि मीस को हात बाट


अब भोलिपल्ट देखि मेरो दैनिक रुटिन राति भएपछी मीसको दुध समातेर सुम्सुम्याउने, मिस ले लाड़ो चलाएर छोल्दिने हुन थाल्यो | यसरि छोल्दा मलाइपनि  रमाइलो लाग्न थाल्यो | प्रत्येक राति मीसले मलाइ / पटक छोलिदिनु हुन्थ्यो | तर चीक्न भने लगाउनु भएन | फुसी झरन थालेपछी केटाहरुको स्वर पनि धोद्रो हुदो रहेछ | मैले आफुलाई निकै परिवर्तन भएको महसुस गर्न थालें | अब लाड़ो पनि निकै ठुलो हुन थाल्यो आफै पनि छोल्न थाल्ये | यसरि /१० दिन बितेपछी एक राति मीसले मेरो सबै कपडा खोलेर नांगै बनाउनु भयो आफु पनि नांगै हुनुभयो | लालटिनको उज्यालोमा २३/२४ बर्षको मीसको सरिर साच्चै लोभ लाग्दो थियो | त्यो सम्झदा आज पनि रोमान्चित हुन्छु | एकदम राम्रो मिलेको सरिर, गुलाबी मुन्टा भएका ठिक्कको दुध भुत्ला त्यति धेरै नआको पुतीको गुलाबी फाँकाहरू क्या राम्रा देखिएका .... |  लालटिनको मधुरो उज्यालोमा दुवै जना नांगै भएपछी मीसले मेरो लाड़ो मुखमा पो हालेर चुस्न थाल्नु भयो |

मैले लाड़ो मुखमा हालेर चुस्ने भन्ने सोचेको पनि थिइन | तर पनि लाड़ो चुस्दा एक प्रकारको आनन्द पो हुन थाल्यो | मीसले मुखमा हालेर लाड़ो चुस्दा मेरो  जिउनै सिरिङ्ग हुन थाल्यो भित्र भित्र आनन्द आउन थाल्यो | मीसले जती जती चुस्नुहुन्थ्यो  त्यतीनै मेरो उत्तेजना बढ्दै थीयो ।यसरी करिब मिनेट जति चुसेपछी मीसले आफ्नो पुती तर्फ  इसारा गर्दै चिक्न भन्नु भयो | मीसको माथि चढेर पुतीमा लाड़ो घुसार्न खोज्दै थिए त्यतिनै बेला मीसले एक हातले मेरो लाड़ो समातेर आफ्नो पुतितिर सोझ्याउनु भयो भने अर्को हातले पुती च्यात्न थाल्नु भयो  मलाइ पुतीमा लाड़ो घुसार्न भन्नु भयो | मैले पुतिको मूखमा लाड़ो लगेर घुसार्न खोजेको पुती एकदम चिप्लो जस्तो लाग्यो | सायद मीसले पुती बाट निकै पानी फ्याक्नु भएको थियो | पूतीमा मेरो तातिएको लाँडो पसाउन खोजें पहिला पस्दै पसेन । पुती एकदम चिप्लो भएपनि लाड़ो पस्न भने निकै गाह्रो भै रहेको थियो | पनि पहिलो पटक चिक्न लागेको केहि थाहा थिएन त्यसैले जोड गरेर छिराउन  पनि सकिन | त्यतिकैमा मीसले मलाइ बेस्सरी आफ्नो खुट्टाले कसेर समाउनु भएर  हातको अन्गालोले बाध्नु भयो | त्यतिनै बेला मीसको रसिलो पुती भित्र मेरो लाड़ो ल्वाम्म छिर्यो | अहिलेको मेरो अनुभबमा मीस पनि त्यति खेर चिक्नको अनुभबी हुनुहुन्थेन जस्तो लाग्छ | सायद वहाले त्यो भन्दा पहिले नचिकेको पनि हुन सक्छ | मीसले मलाइ खुट्टा हातले अंगालोमा च्याप्प कसी राख्नु भयो   मीस  पागल जस्तै भएर घरी मेरो गाला घरी मेरो ओठ घरी गर्दन चुमी रहनु भएको  थीयो मैले पनि अनायासमै आफ्नो ओठ मीसको  मुखमा जोडेर  ओठ चुस्न थालेँ मीसको  छातीका दूध पनि माड्दै थिएँ अब मलाइ पुरा मजा आइरहको थियो । उत्तेजना झन झन बढ्दै थियो। बेलाबेलामा  मीसको मुखबाट "गूँङ,,,,गुङ" निस्कदै थियो मीस  अरु पनि केहि बर्बराएको जस्तो गर्नुहुदै थियो तर मेरो मुख मीस को मुखैमा जोडिएको   जीब्रो चुसिरहेकोले आवाज आइरहेको थिएन १०  मिनेट मच्चिएपछि मेरो लाडो स्खलित भयो। "कच्याकऽऽऽऽऽ कच्चऽऽऽऽऽ कच्चऽऽऽऽऽक्वाँचऽऽऽऽऽक्वाँच" च्याक्कफच्चफच्चू

फुसी झरेपछि भने सिथिल भएर मीसको अंगालोबाट उम्कन खोज्दै थिए | तर पनि केहि बेर सम्म मीसले मलाइ आफ्नो अंगालोमा कसेर राखी रहनु भयो | एकछिन पछी मीसको कसाई खुकुलो हुदै गयो मीसको अँगालो बाट मुक्त भए | जिबनको पहिलो चिकाइ खासै बिशेष तरिकाले नभैकन  यसरि नै सकियो | सायद सबैको पहिलो चिकाइको अनुभब यस्तै हुन्छ होला | त्यो राति जम्मा पटक चिकियो प्रत्येक पटक को चिकाइ बिल्कुलै भिन्दै भिन्दै अनुभब भयो | भोलि पल्ट देखि प्रत्येक दिन रातिको प्रतिछ्यामा  बस्न थाले | केहि रातको चिकाइ पछी पनि अनुभबी चिकुवा केटो हुन थाले | प्रत्येक राति पहिला मीसले मेरो लाड़ो चुस्नु हुन्थ्यो त्यस पछी चिक्न थाल्थ्यौ | चिक्दै जादा आफै विभिन्न चिकाइको तरिकाहरु पनि थाहा हुन थाल्यो | कहिले उभ्याएर, कहिले कोल्ट्याएर, कहिले कुकुरको पोजिसनमा ...फरक फरक पोजिसनमा चिक्न थालियो | तर मीसले पुती चाट्न अहिले सम्म भन्नु भएन | वहाले लाड़ो भने सधै चुस्नु हुन्थ्यो | हाम्रो चिकाइ पनि निरन्तर हुदै थियो कसैलाई पनि यो बारेमा संका थिएन | पनि एकदम चिकारु हुन थाले | लाड़ो पनि इन्च साइजको एकदम दरो (दाउरा जस्तो) हुन थाल्यो | एक रात चिक्न नपाउदा पनि के नपुगे, के  नपुगे जस्तो हुन थाल्यो | एबम रितले दिन बित्दै गए पनि चिक्नमा खप्पिस हुदै गए |

लम्जुंग को गाउसहरमा प्रत्येक बर्ष चैते दशैमा ठुलो मेला लाग्ने गर्दछ | अब चैते दशैँ  आउन लागेकोले  मीसलाइ वाहाको जस्तै रास्ट्रीय बिकास सेवा (रा वी से ) कार्यक्रमको साथि मीसले वाहाले पढाउने स्कूलमा (गाउसहर) चैते दशैको छुट्टीमा बोलाउनु भयो | हाम्रो घर बाट गाउसहर करिब घण्टा को हिडाई पछी मात्र पुगिन्छ | मीसले मलाइ आमा संग भनेर वहासंगै  गाउसहर लानु हुने भयो | अरुले देख्दा पनि मीस संगै वहाको झोला बोकेर गाउसहर जाने भएँ | तर वास्तविक कुरो मीस मलाइ मात्रै थाहा थियो | चैत्र अष्टमीमा गाउसहरमा कालिकाको मन्दिरमा ठुलो मेला लाग्ने भएकोले हामि अघिल्लो दिननै गाउसहर पुगियो वहाको साथीको डेरामा बस्यौ |  त्यहा भएका चिकाइको घटनाको अनुभब अर्को अंकमा क्रमस ...... व्यक्तिगत सुझाब सम्पर्कको लागि

2 comments:

  1. akaashakela@gmail.com
    kunai woman or KT lai sex chahiema sampark garnu hola
    everything is secret

    ReplyDelete
  2. kunai keti , vauju haru, auntie haru jo sukai lai pani aafno chikai bata santusta hunu hunna bhane please contact garnu hola tapailai full santusti dine jimma mero bhayo, yak patak try garera hernu life bhari ko yad hunechha.\

    bb.sadis@yahoo.com

    ReplyDelete