Sunday 10 July 2011

फेस बुक को सहयोगले आफ्नो योन इच्छा पुरा .......



मेरा योनकथा पढेर शुसिलाले ( नाम परिवर्तन )मलाई मेरो याहू आइडी मा मेसेज पठाउनु भएछ । मैले पनि सो मेसेजको जबाफ पठाए। आफ्नो श्रीमानको योन दुर्बलताले उहालाई सारीरिक सम्बन्धमा निकैनै अभाबको मह्सुस भएको रहेछ । योन इच्छालाई दबाएर राख्न हुँदैन भन्ने कुरा मैले शुसिलाबाट नै जानेको हु। तर शुसिलालाई मुख मैथुनको बारेमा त्यती ज्ञान रहेन छ । हाम्रो पहिलो भेट मै शुसिलाले " तपाईं खाली चाट्नेर चुस्ने कुरामात्र लेख्नु हुन्छ । तपाईंलाई त्यसो गर्दा घिन लाग्दइन ?" भनेर सोधिन । मैले पनि उनीलाई मुख मैथुनको बारेमा निकैनै लामो प्रबचन सुनाए ।
शुसिला त राजी थिनन तर बल्बल्ल मैले राजी बनाएर उन्को गाउन भित्र हात घुसारी उन्को माल चलाऊन थाले । कारीब पाँच सात मिनेट उन्को माल चलाऊदा चलाऊदै उन्ले " स्स्स्स्साअा " गर्दै चिल्लो पानी फाल्न थालिन । मैले उन्को गाउन माथि सारी पेन्टी बाहिरैबाट माल चाट्न थाले । " स्स्सा ओ उफ्फ्फ " भन्दै उन्ले मेरो टाउकोमा आफ्नो हात नचाउन थालिन । मैले उन्को पेन्टी तल सारी उन्को माल भित्र जिब्रो नचाउन थाले । कहिले चाट्दै त कहिले टिसीलाई जिब्रोले चलाऊदै उन्को मालको स्वाद लिदै थिए। " ओ हो उफ्फ्फ्फ्फ्फ स्स्साअाआ " भन्दै शुसिला तलबाट चाक उफार्दै पानी फाल्न थालछिन । उवा क्या मिठो थियो त्यो मालको पानी । अहिले सम्म त्यसको स्वाद जिब्रोमानै झुन्डिएको छ ।
कारीब बिस मिनेट सम्म माल चाटेर उन्को पनि झारिसके पछी मैले उन्लाई घोप्टो पारी उन्को चाकको प्वालमा जिब्रो नचाउन थाल्दै उन्को माल भित्र औंला चिराउन थालदा त " उफ्फ्फ्फ्फ्फ्फ्फ अाअाअा ऊूऊू स्स्स्सासा निकै मजा वो सरद निकै " भन्दै उनी कराउन थालछिन ।
एक घण्टा त मैले उन्को माल र चाक चाटि चाटि उन्लाई पागल्नै बनाये ।
"अब जिब्रो होइन सरद तिम्रो हतियार छिराउ मलाई थिच मलाई घोडा बनाउ सरद मलाई मार " भन्दै शुसिला कराए पछी म उनी माथि चडेर चिक्न थाले । कारीब बिस बाइस मिनेटको चिकाइ पछी " उुउुम्म्म्म्म्म अह्हह्ह्हह्ह उफ्फ्फ्फ्फ्फ स्स्स्स्ससस्स्स " गर्दै उनी पुरै झरिन ।
मैले पनि उन्लाई देखाउदै आफ्नो पनि छोलेर झारी दिए। आजकल " सरद तिमीले भनेको ठीक हो चिकाउन भन्दा त चटाउन मज्जा " शुसिला भन्छिन .........

1 comment:

  1. Are you looking some dicreet relationship?
    If so, then i am the right person.I am a male of 29 extremely good at bed and fancy about intimate, girls or older women. I have very good and strong social background, hence confidentiality is more probably important for me than others perhaps, equal.
    If you really serious about you can mail me on
    nepaliplayboy44@yahoo.com
    further we can arrange and exchange contacts.

    Regards........Sameer

    ReplyDelete